Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. április 15., csütörtök

Bölcsi



Nagy változások kezdődnek jövő héttől Beni életében (és persze az enyémben is): bölcsis lesz a nagyfiú!

Az egész úgy kezdődött, hogy Benin egyre gyakrabban láttam, hogy unatkozik egyedül, és nagyon igényli a gyerektársaságot és a változatos programokat. Én pedig egyre nehezebben tudok kimozdulni, mert amint elkezdek sétálni, a hasam egyből kőkemény lesz. Ez nagyon kellemetlen, ráadásul kockáztatni sem akarom a koraszülést, nem véletlen javasolta az orvos hogy feküdjek.
Végül úgy döntöttünk, hogy Beninek keresünk egy családi napközit heti 2 délelőttre. Ennél több alkalmat nem tudnánk kifizetni, mert horror árak vannak Budaörsön (egy délelőttre étkezéssel együtt átlag 3500 Ft-ba kerül az ellátás).
Hétfőn felhívtam az összes budaörsi családi napközit, és 2 hely kivételével mindenhol telt ház volt, azt mondták, hogy legkorábban talán szeptemberben lesz hely.
Kedden megnéztem ezt a két helyet, és az egyikben (amelyik alapból jobban tetszett) mondták, hogy most pont van önkormányzat által támogatott helyük. Ez havi 50.000 Ft támogatást jelent és azoknak jár, akik heti 5 teljes napra íratják be a gyereküket. Kicsit hezitáltam, mert hirtelen jött, hogy minden nap járhatna ennyire kedvező áron, de végül sikerült megegyeznünk.
Még azért vannak hivatalos elintéznivalók, hogy 100 %-os legyen a dolog, de én nagyon bízom benne, hogy minden rendben lesz, hiszen már be is iratkoztunk tegnap délelőtt.
Benivel mentem, hogy megnézze a helyet. Amint levettük a cipőt, őt már be is hívták a gyerekek közé, én meg egy másik szobába mentem kitölteni a papírokat. Kb. 15-20 percet töltött nélkülem, a bölcsis néni mondta, hogy remekül eljátszik. Aztán amikor kimentem, hogy megmutogassák a dolgokat, meglátott és egyből rohant hozzám, utána már nem akart visszamenni egyedül, engem viszont végig ráncigált, hogy menjünk vissza játszani a gyerekekkel.
Jövő hét hétfőn kezdődik a beszoktatás, ami ha minden jól megy 1 hét alatt lezajlik. Hát nem mondom, hogy nem félek tőle, mert biztos lesz sírás, de azt is tudom, hogy ha megszokja, akkor nagyon fog neki tetszeni, mert tényleg szuper a hely, a gondozók nagyon aranyosak, minden nap változatos és érdekes foglalkozásokat tartanak, és nagyon szép a kert, ahol még kiépített motorpálya is van.
Ami még nagyon tetszik, hogy van web-kamera, így egész nap élőben lehet nézni, hogy mit csinálnak a gyerekek. Itthonról tudom forgatni, így szinte az egész helyiség belátható. Persze azt ott látják, hogy valaki forgatja a kamerát, az előbb épp nézegettem, és egyszer csak mindenki elkezdett vigyorogni és integetni a kamerába J
Ja, és még egy fontos információ, maci lesz a jele.

Beni elkezdett egyedül enni kanállal, már eddig is próbálkozott, de csak pár falatot evett egyedül, most viszont már van, hogy egy teljes adag ételt így fogyaszt el. Legelső alkalommal bakonyi sertésborda volt galuskával, amiből nem kis mennyiséget fogyasztott el a legnagyobb örömünkre. Íme egy kis ízelítő:


Beni egyedül eszik from Csontos Benedek on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése