Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. április 22., csütörtök

Beni babot ültetett

...és nem is mesélte. Most történt velem először olyan dolog, hogy nem tudok valamit Beniről. Eddig ha valaki mással volt, mindig beszámoltak róla, hogy mit csinált, amíg én nem voltam vele. De most hogy bölcsis lesz, hozzá kell szoknom a gondolathoz, hogy sok mindenről lemaradok ami vele történik. Épp az imént nézegettem a bölcsis képeket, hátha raktak fel újakat. "Babot ültettünk" címszóval voltak is új képek, és nagy örömömre az egyiken megpillantottam Benit. Aztán láttam, hogy mai dátummal készültek a képek. Mindenkinek saját babja lesz a jelével ellátott üvegcsében, amit ők fognak gondozni.

Sajnos a mai 4 órás ott tartózkodás már kicsit sok volt Benusnak, így mikor mentem érte, épp az udvaron sírt és engem hiányolt. Egyébként azt mondták, hogy nagyon ügyesen eljátszott szinte végig, csak a végén tört el a mécses. Tízóraira sajnos nem volt hajlandó egy falatot se enni, de állítólag ez is természetes az elején. Előbb utóbb enni fog ha éhes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése