Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. április 30., péntek

Bölcsi 2. hét

Eltelt ismét egy bölcsis hét, a helyzet változatlan. Reggel ébresztem Benit, reggelizünk, felöltözünk, majd elkezdi mondogatni, hogy nem megyünk a bölcsibe. Ettől függetlenül nyugodtan beül az autóba, ott még jókedvű, de amint megérkezünk a bölcsi elé, rázendít. 
Nem akar bemenni és a legkegyetlenebb hangján visít, miközben levetkőztetem. Úgy szorítja a lábamat, hogy lépni nem tudok tőle, nem akar elengedni, így mindig a bölcsis néniknek kell toporzékolva bevinni. Ez szörnyű, de sajnos vele jár, valamelyik gyerek ilyen, valamelyik olyan. Én oviban állítólag 2 hónapig sírtam mikor otthagytak, úgyhogy lehet hogy ezt most visszakapom Benitől, bár azért remélem nem így lesz.
Szerencsére miután ott hagyom, pár perc alatt megnyugszik és elkezd játszani a többiekkel vagy csak ücsörög egy ideig a kanapén, egyik kezében az iszije, másikban meg valami játék. Én már nem engedem hogy itthonról bevigyen játékot, de mindig szerez magának ott valamit, amit egész nap cipel. 
Az étkezéseknél ő az első, aki asztalhoz ül, megengedi hogy rárakják az előkét, viszont szó szerint egy falatot sem evett még. Ha etetni próbálják, ellöki őket. Egyik uzsonnára bementem és próbáltam neki én adni, de tőlem sem fogadta el, pedig láttam rajta, hogy már nagyon éhes, de csak azért se eszik, mert akkor még a végén kiderül, hogy azért tud ő enni ha akar. 
Az udvaron szeret lenni, mondták, hogy kisajátított magának egy járgányt és végig azon jön-megy. Mindenki tudja már, hogy az a Beni autója.
Az alvással nincs nagy gond, hang nélkül hajlandó elaludni, bár azért nem olyan sokat mint itthon. Gondolom teli pocakkal azért jobban menne neki. Itthon viszont nem fáradtabb délután és nem is nyűgös, úgyhogy valószínű ez is elegendő neki. Alvás után jókedvűen ébred, szépen megy játszani, aztán hamarosan megyek érte. 
Hihetetlen, hogy itthon eszik reggel 7-kor, majd csak délután 4-kor ismét itthon. Akkor viszont hatalmas mennyiséget betermel, bármit elfogad és szépen egyedül fogyasztja el a kisasztalnál.
Íme:
Összességében elmondható, hogy a reggeli hisztit és az éhségsztrájkot leszámítva jól elvan, szereti a bölcsis néniket, már puszit is ad nekik. Tetszenek neki az ottani játékok, főleg a járgányok, az autópálya és a műanyag kisház, amiről csúszdán lehet lejönni. A foglalkozások is érdeklik, végig figyel, és ha részt kell venni valamiben - pl.  meglocsolni a saját babját - akkor bátran megy és megcsinálja a feladatot. 
Szóval nem adjuk fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése