Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. április 18., vasárnap

Álltakertben és babalátogatóban

Nemrég értünk haza az állatkertből. Beni most volt életében először, és nagyon tetszett neki. Már tegnap mondtuk neki, hogy megyünk, és nagyon lelkes volt, azóta azt mondogatta hogy miket fog ott látni. Minden állatot felismert, pedig még csak képen látta őket. Főleg a nagyobbak tetszettek neki, végig azt hajtogatta, hogy az elefántot akarja megnézni. Jó kis program volt, bár én elég nehezen bírtam a 2 órás sétát. Még jó hogy vittünk babakocsit (amiben amúgy kb. 2 hónapja nem ült), így Beni felváltva gyalogolt, kocsikázott és cipeltette magát apával.

Tegnap meglátogattuk Emmát, Beni 1 hónapos unokatesóját. Nagyon aranyos volt, Beni is megcsodálta, és szerencsére a féltékenységnek semmi jelét nem mutatta, mikor én fogtam Emmát. Mióta leszokott a cumiról, most látott először cumizó gyereket, de nem reagált rá semmit. Most már kezdjük elhinni, hogy tényleg lezárult a cumizós korszak, kb. 1 hete már meg se említette.

Beni már nagyon tudja osztani az utasításokat:
Apa kiment az autóba a cuccokért, erre Beni utánakiabált: "Apa gyere vissza azonnal!"
Egyik este mondtam, hogy menjenek előre a fürdőszobába, addig én rendet rakok. Erre ő: "Dolgozzál csak Anya!"
Tegnap épp saját magáról nézte a videokat (ez az új hobbija), a dédimamája pedig odaült mellé. Erre ő: "Menj innen azonnal vissza mama!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése