Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. március 14., szerda

2 óra Anya nélkül

Barnust ma 9-re vittem és egyből ott is hagytam a bölcsiben. Természetesen sírt, de ez elkerülhetetlen. Itthon halálra izgultam magam hogy mi lehet vele. 11-re mentem érte és azzal fogadtak hogy semmi gond nem volt vele, hamar megnyugodott. Odaszaladt hozzám, de nem kezdett el sírni, csak az ölembe ült. Tízóraizni nem akart, odaült az asztalhoz, de nem fogadta el, virsli volt amit itthon is vagy elfogad vagy nem, persze az is lehet hogy elsőre nélkülem nem szeretett volna ott enni, majd kiderül jövőhéten. Egyedül akkor volt egy kis sírás, mikor bekakilt és átpelenkázták, de ez is természetes, először pelenkázta más rajtunk kívül. Amúgy a játszószobába és a tornaszobába is végig szépen eljátszott, néha rákérdezett hogy hol vagyok, mondták neki hogy majd jövök, erre mondta hogy jó és játszott tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése