Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. május 14., péntek

Születésnap

Tegnap volt Beni 2 éves. Most jön a szokásos szöveg, hogy ez hihetetlen!!! De tényleg, nagyon gyorsan elröppent az idő. Nemrég elővettem Beni újszülött ruháit, hogy előkészítsem Barnusnak, és nem akartam elhinni, hogy ezekbe valaha belefért. Pedig igen, és némelyik miniatűr darab még lötyögött is rajta az elején. Most meg már olyan nagyfiú, jön-megy, folyamatosan magyaráz, tele van energiával, egy percre sem áll meg. 

A múltkori babazsúr után, ma a bölcsiben ünnepelték meg a szülinapját, remélem sikerül megszereznünk az erről készült képeket.
Holnap pedig a családi ünneplés következik, de sajnos a rossz idő miatt valószínű nem tudjuk a kertben tartani a bulit.
Tőlünk tegnap megkapta az egyik ajándékát, ami nagy siekert aratott. Bobo car-t vettünk neki, ami egy műanyag járgány, amit úgy lehet hajtani, hogy a kormányt jobbra-balra tekergetjük. Beni egyelőre még csak lábbal löki magát, de mivel 120 kg-t bír el a járgány, ezért Apával is tudnak rajta menni:
A bölcsiben újabban megint sírva hagyom ott reggel, de amint kimegyek, megnyugszik, és utána egész nap jól érzi magát. Nagyon tud ragaszkodni a dolgaihoz. Az innivalóját egész nap cipeli magával, és van, hogy nem engedi levenni a kalapját és még egy itthoni játékot is szorongat magánál. Múltkor ezekkel a kellékekkel ment aludni + még magához vette az alvós pelusát. Alvás közben lecsúszott a fejéről a kalap, amire persze egyből felriadt. Nézte a két kezét, hogy ha most ezek tele vannak, akkor hogy fogja ő visszarakni a kalapját. Egyszer csak felnyomta magát hídba, bepakolta maga alá a dolgokat, visszatette a sapkáját, újra megfogta a dolgokat, majd aludt tovább.
Amikor megyünk érte, mindig nagyon fel van dobva, szaladgál fel-alá, ugrál, és közben meséli az élményeit. A bölcsis nénik is csak mosolyognak rajta, hogy milyen jókedvű és hogy milyen szövege van. Meg persze mi is. Néha olyan dumákkal áll elő, hogy azt se tudom honnan szed ilyeneket.

"Voltam bölcsiben, ettem nutellás kenyeret, aludtam, játszottam, sírtam is"
"Láttam nagy kamiont, nem működött a fényszórója"

"Anya, letört a dömper platója"
Mentünk fel autóval az emelkedőn: "Ott van a cica, nem ütjük el, fáj neki"
Kezében egy Tesco-s számla: "Mi ez?" Számla. "Mit kell csinálni vele?"
Épp győzködtem, hogy mondjon el egy mondókát: "Anya, ne beszélj butaságokat, nem mondok verseket"
Erőteljes hangon a dédimamának, miközben feltartott mutatóujjal gesztikulál: "Mama, nem szabad beszélni dédinek, egy, kettő, menj a szobába"
Mondtam neki, hogy majd Barnus sírni fog: "Nem fog sírni Barnus, szomorkodik"


Játék közben is csak beszél, és beszél from Csontos Benedek on Vimeo.


Segítség, egyedül nem merek lecsúszni! from Csontos Benedek on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése