Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. május 18., kedd

A nagy esés

Ez a bejegyzés most nem Beniről szól, hanem rólam, csak azért írom le, mert ehhez kapcsolódik Beni egyik aranyos megnyilvánulása. 
Tegnap mentem le egy lejtős részen, ami a viharnak köszönhetően tiszta víz és falevél volt. Megcsúsztam és estem egy jó nagyot. Szerencsére nem hasra, úgyhogy Barnusnak nagyon remélem, hogy semmi baja nem lett. Ugyanolyan aktívan mozog, mint eddig, úhogy csak nem. A jobb lábam viszont nagyon fáj, kb. a talpamtól a combomig meghúzódott, szép nagy seb lett a térdemen és nagyon fáj a csont. Ráadásul kiszakadt az egyetlen kismama farmerom, úgyhogy mehetünk újat venni, pedig már nem állt szándékomban erre költeni, de valamibe csak járnom kell még 2 hónapig. 
Amikor elestem Beni azt mondja: "Semmi baj Anya, beleestél a sárba, nyugodj meg!" Itthon is folyamatosan odajött símogatni, majd megzabáltam annyira aranyos volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése