Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. május 6., csütörtök

Megnéztük Barnust


Tegnap elmentünk 4D ultrahangra, hogy megkukkoljuk Barnust. Nagy szerencsénk volt, mert amint bekapcsolták a gépet, egyből gyönyörűen mutatta az arcát, így rengeteg jó képet sikerült róla készíteni. Valamennyire hasonlít Benire, de szerintem jópár képen tiszta apja. Persze ez majd kiderül ha megszületett, illetve inkább csak pár hónappal utána. 
A mérések alapján az derült ki, hogy majdnem 2 héttel nagyobb a koránál, amikor 2 hete voltunk, akkor még csak 1 héttel volt nagyobb. Ha így folytatja a növekedést, akkor vagy óriásbébi lesz, vagy úgy dönt, hogy hamarabb kibújik. Most 1550 g, tehát 2 hét alatt hízott 600 g-ot, ami rengeteg.
Még mindig harántfekvésben helyezkedik el, de most már a feje van jobb alul, tehát a múltkori vizsgálathoz képest 180 fokot fordult. 
Itt is azt állapították meg, hogy az átlagosnál több a magzatvizem. Hogy ez pontosan mit jelent azt nem tudom, de  amíg az orvos nem mondja, hogy ez problémát jelent, addig remélem nem kell aggódnunk.
Egyébként az összes szervét (+ az enyémeket is) alaposan megvizsgálták és mindent rendben találtak.


Beni még mindig sír reggelente amikor otthagyom a bölcsiben, de ezen kívül semmi gond vele, szépen eszik, alszik, ügyesen játszik, szereti a foglalkozásokat. Mikor legutóbb mentem érte, odaszaladt hozzám köszönni, majd visszament játszani. Néha visz be magával játékot, ilyenkor egész nap ezt szorongatja, a másik kezében meg az innivalóját. Ma játékot ugyan nem vitt be, de az új Thomas-os kalapját nem lehetett róla leszedni, azóta is abban járkál fel-alá.
Sok mindent tanult már ott, amit itthon is alkalmaz, főleg az étkezés terén. Itthon a kenyeret eddig csak úgy volt hajlandó megenni, hogy felkatonáztuk neki, megkentük vajjal vagy sajttal, de a felvágottat csak a tányér szélére rakhattuk, onnan eszegette. Most kis kenyérszeleteket kenünk neki, a felvágottat pedig ha nem rakjuk rá, akkor rápakolja magának, és még számolja is közben a darabokat. Múltkor így számolt: "Egy, kettő, négy, öt, hat, három" A kalács sem felel meg neki már egész szeletben, félbe kell vágni, hogy olyan pici szelet legyen mint a bölcsiben. Evés közben meg mondogatja, hogy "megettem, kérek még". Ilyenkor el kell játszani, hogy kap még egy szeletet, ő pedig illedelmesen megköszöni. Ma pedig amikor megette a reggelijét azt mondja: "Megettem, van második?" Hétvégén, amikor együtt reggelizünk, végre hajlandó velünk odaülni az asztalhoz és szépen megreggelizni. A bölcsi előtt addig egy falatot sem evett, amíg be nem kapcsoltuk neki a mesét, és képes volt 1 órát is elnyamnyogni.

Nagyon jó szövegei vannak már, megjegyezni persze nem lehet az összeset, de azért leírok párat:

"Jaj nekem, fáradt vagyok, aludnom kell"
"Megharapta egy csiga a lábamat, megpuszilom (megpuszilja a saját lábát), már nem is fáj"
"Anya, nyitom a kaput (eljátsza, hogy kinyitja), már nyílik is"
"Vigyázz busz, jövünk, apa vezet"
"Barnus, hozzál, nekem ajándékot, jó? Köszi" (Mindezt a hasamnak mondja)"
"Apa gyere, vacsora van"
"Kérem a fűrészt, levágom a körmömet"
"Voltam bölcsiben, jó volt, ettem ketchupos kenyeret (virsli), aludtam, játszottam, eltűnt a takaróm"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése