Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. május 20., csütörtök

Beni új ágya

Mivel Beni ágyát hamarosan Barnus foglalja el, ezért Beni újat kapott, egy 90x200-as ifjúsági ágyat, amire a biztonság kedvéért rászereltünk egy leesésgátlót. Tegnap délután rakta össze Apa, természetesen Beni közreműködésével. Amikor kész lett, a nagyfiú egyből birtokba vette, láthatóan nagyon tetszett neki. Lefekvés előtt még elmondtuk neki, hogy nem szabad benne felállni és kimászni sem, ha bármi van, szóljon nekünk. Biztos ami biztos kipárnáztuk alatta, és ezentúl a lépcsőrácsot is zárnunk kell, mert Beninek egy sima ajtó már nem akadály, minden kilincset elér. Ugyanúgy elaludt benne, mint a kiságyában, reggel akkor kelt mikor én készülődtem, úhogy még 10 percet az ágyban maradt, nem akart kimászni, ott gubbasztott a sarokban, mikor bementem hozzá, és vidáman magyarázott.

Még nincs teljesen kész a kuckó, mert a faliszőnyegét csak ma fogjuk felszerelni, úgy lesz az igazi. 



Beni új ágya from Csontos Benedek on Vimeo.

A bölcsiben már 3. napja nem sírt reggel. Tegnap még elköszönni sem tudtam tőle, mert egyből berohant játszani. Napközben sem sír soha, nagyon örülök, hogy így szeret ott lenni és hogy rendesen eszik, alszik. Jót tesz neki is, hogy kialalkult egy rendszer az életében. 
Azóta itthon sem olyan válogatós, mindent megeszik, és csakis önállóan. Végre hajlandó felvenni a műanyag előkét is, úgyhogy kicsit lecsökkent a ruhacserék száma is. 
Régebben sokat kűzdöttünk vele, hogy nem akart enni, most inkább azon kűzdünk hogy állandóan enni akar. Ilyenkor főleg gyümölcsöt adunk neki, nagy kedvence mostanában a sárgadinnye és a szőlő (pedig a most kapható szőlők nem a legjobbak, az árukat meg ne is emlegessük). Az epret nem szereti, már többször kóstolta, meg mondogatja is hogy kér epret, de mindig kiköpi, nem ízlik neki.
Van, hogy órákig képes azt hajtogatni, hogy "Anya kérek csokit" vagy "Any kérek rudit". Néha abbahagyja, játszik egy kicsit, majd visszajön és újra próbálkozik, a legkülönbözőbb hangsúlyokkal és dallamokkal (Nekem az a reklám jut róla eszembe, amikor a kisfiú a TV előtt szólítja az apukáját, hogy "Apa, kezdődik!" http://www.youtube.com/watch?v=qJD6-T3W4wI&feature=related). Pont így próbálkozik Beni is. Aztán valahogy csak kibírja vacsoráig, és miután rendesen evett, kaphat egy Kinder tejszeletet. Szerencsére, ő ezt hiszi csokinak, úgyhogy legalább ez nem annyira egészségtelen.

2 megjegyzés:

  1. Végre tudok ide írni!!!
    Eddig hiába próbálkoztam, nem sikerült!
    Ezer éve olvaslak Titeket.
    Gratulálok a pocaklakóhoz tiszta szívből! :-)
    Kívánom, hogy továbbra is ilyen vidáman teljenek a napjaitok, sőt Barnus érkezésével méginkább! :-)

    Hatalmas ágyban, pici legény!
    Hihetetlenül édes a kép, és nem csodálom, hogy ennyire bejön Beninek az új kuckó!
    Csudaklassz, nagyfiús!
    Falvédővel pedig még jobb lesz. Tényleg, milyen lesz a faliszőnyeg?

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a jókívánságokat és a gratulációt.
    Én pár napja fedeztem fel, hogy Ádámnak is van blogja, úgyhogy most már én is olvasni foglak titeket.
    Belenéztem pár videótokba is, nagyon édes Ádám, és már ő is milyen nagyfiú.
    A faliszőnyegről is töltöttem fel azóta képet, nem tudom ismered -e az oladlunkat, ahol a képeink vannak, de ha nem, akkor itt találod: beni.csonti.com
    Minden jót nektek is!

    VálaszTörlés