Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. április 9., hétfő

Ismét rosszabb

Ádám nagyon gyakran ejtegeti a szaturációját és a pulzusát, folyton sípolnak a gépek. Az orra tele van váladékkal, pedig folyton szívják neki, annyira irritálják a csövek hogy gyakran vérzik neki. Próbálták neki kivenni, de egyáltalán nem tudott lélegezni úgy. A mai laborja jó lett, nincs fertőzése és súlyos vérszeténysége sem, de hamarosan kapni fog vért, remélem az javít majd a helyzeten.

Hiába az óvatosság, én sem úsztam meg a betegséget. Már 3-kor éreztem hogy nagyon fáj a gyomrom, ki is jöttem a látogatás végéről és szóltam hogy nem tudok maradni, mert rosszul vagyok. Mire hazaértem már lázas is voltam, a gyomrom nagyon fáj, hányingerem van és kezdődik a hasmenés. Nagyon el vagyok keseredve, mert így bizonytalan ideig nem látogathatom Ádámkát, ráadásul Geri is beteg, úgyhogy ő sem, így szegénykémnek több napig nem lesz látogatója, nem beszélve arról hogy mennyire fog hiányozni. A tejet fejnem kell itthon is, nehogy elapadjon az a kevés ami még van, nem lesz jó érzés a mosogatóba önteni, amit nagy nehezen kipréselek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése