Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. április 19., csütörtök

Hízunk

Nem is kicsit. Titkon reméltem hogy átlépjük az 1700 g-ot, erre Ádibaba alatt 1830 g-ot mutatott a mérleg. Két mérlegen is megnézték, mert a nővérkék sem hitték el. Én is csak egy hangos "Jézusom" felkiáltással tudtam reagálni úgy meglepődtem.
A sok orrváladék miatt kivették a csövet az orrából, hogy kíméljék egy kicsit. 3 napja nélküle van, csak egy kis csövön keresztül áramoltatnak oxigént az inkubátorba. Elég sokat ejtegeti a szaturációját, gyakoriak a légzéskimaradások, általában saját maga rendezi, de néha azért meg kell rázogatni, hogy magához térjen. Jópárszor láttuk már elszürkülni, elkékülni, ez azért elég ijesztő, de a nővérek nem aggódják túl a dolgot.
Napok óta azt mondják az orvosok is, hogy Ádám jól van, kicsit vérszegény, néha kimarad a légzése, de jól van (ha ők mondják...), úgyhogy át is kerül hamarosan egy másik kórházba, mert már nem igényel intenzív ellátást.
Úgy néz ki, hogy a Péterfy-be kerülünk, ami nincs a legjobb helyen, de állítólag jó hely. Egyelőre még nem tudunk pontos időpontot, de a holnapi nap is szóba jöhet. Szerettem volna ha innen mehetünk haza, de érthető hogy át kell adni a helyet a kisebb babáknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése