Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. november 30., kedd

Barnuska rossz passzban

Már napok óta van valami Barnussal, éjszaka rengeteget nyöszörög és nagyon keveset eszik, főleg önmagához képest. Az elmúlt pár éjszaka arra gyanakodtam, hogy akkor nyöszörög ha beindul a kazán, vagy a hangja zavarja vagy, hogy ilyenkor nagyon felmelegszik a szobája. De tegnap éjjel este 10 és reggel 6 között szinte folyamatosan nyöszörgött és nem csak akkor amikor beindult a kazán, hanem szó szerint szinte folyamatosan. Fél 3 körül már sírt is, mint amikor éhes, szóval megetettük. El is fogadta, evett is egy ideig, de a büfinél visszajött az egész. Ugyanez történt pár napja hajnal fél 5-kor. Csodálkoztam is, hogy éhes, mert mostanában 7-8 között ébredt csak enni. Nappal sem eszik rendesen, csak olyan 120-150-eket, a 230 g helyett. Kicsit szörcsög is, úgyhogy elővettem ma az orrszívót, de szinte semmi nem jött neki. Esetleg még a fogacskája lehet, mert szinte egész nap vadul tömi az öklét, bár ez nem biztos hogy attól van. Holnap viszem oltásra, majd ott megnézi a doktornő, hátha ő lát valamit és majd ő eldönti, hogy megkaphatja -e az oltást vagy sem.

Mikor reggel szívtam az orrát, Beni nagyon sajnálta szegényt, pedig nem is sírt nagyon. Amikor befejeztük Beni mondta, hogy ő most egy kicsit idehasal Barnus mellé, hogy megnyugtassa. Mondta neki, hogy "Látod Barnus nem is volt olyan rossz, nem kell sírni." Utána videoztam is egy kicsit, ahogy az orrszívásról beszél:


Beni szövegei:

Mesélte, hogy a bölcsiben készülnek a Mikulás érkezésére és hogy tanulnak verset. megkérdeztem tőle, hogy mit, erre elmondott egy kis 4 sorosat: 
"Itt van már a Télapó
Tele van a zsákja
..... (a középső sorokat kihagyta)
Így búcsúzik tőlünk:
A viszont látásra!" 
Nagyon örültünk neki, mikor ezt előadta.


Megkérdeztük tőle, hogy a karácsonyról tanultak -e valamit. "Igen, tanultunk a Jézuskáról." És mit tanultatok? "Hogy a Jézuska Karácsonykor született."

"Hú mekkora csizmám van, ebbe jó sok ajándék fér, majd kipucolom."

Egy kislánynak szülinapja volt ma a bölcsiben, mondták Beninek, hogy 3 éves. "Én meg kettő és fél vagyok."

Tegnap nem kakilt, mondtam neki, hogy ma már jó lenne ha sikerülne, erre: "Ma kakilok, mert különben szorulásom lesz."

"Gyorsan vegyünk fel nadrágot, mert megfázik a kis popóm."

Meztelenül:
"Hihi, megfogtam a kiskukimat."
"Itt vannak a kis tojásaim."

"Brrr, kirázott a levegő."

Széttárt kézzel: "Ezt nem hiszem el!"

Úgy csinál, mintha telefonálna: "Na mi a pálya Sheriff?"

"Néznék mesét, okézsoké?"

Egy nagy plüss krokodillal játszott. "Hammm, bekapott téged a krokodil" Kissé megszeppenve: "De akkor nekem nem lesz anyukám, majd benyúlok a kezemmel és kiszabadítalak."

Eljátszotta, hogy felszögel egy képet a falra, majd megmutatta: "Nézd milyen szép képet raktam fel a Csontos családról."

"Olyan gyors vagyok, mint a lajhár."

"Olyan magas vagyok, mint a villám."

"Olyan nagyot kakiltam minta a villám."

Még használja a "... mint állat; ... mint a ház." hasonlatokat is.

"Ha óvodás leszek, akkor majd átadom a maci jelemet Barnusnak és nekem új maci lesz a jelem vagy hajó."

"Ne nyígjál már itt nekem Barnuska!"

"Megyünk ma Brendonba?" Nem, ma nem. "és Decathlonba?" Oda sem. "Akkor menjünk Ikeába"

"Hú de jó, esett a hó, majd megdobállak hógolyóval, de te engem nem dobhatsz meg, mert én nagyon félek tőle."

Meglát a monitoron valamit. "Mi az Apa, egy nyomtató?" Nem Beni, ez egy X-Box. "Ja tényleg, ott van rajta az a kis gomb."

Meleg teát adtam neki. "Én nem szeretem a meleg teát, csak az ice tea-t."

Hagymát evett. "Ez csípi a fogamat."



1 megjegyzés:

  1. Pedig Barnus "rágózása" is a fogak indulására utal, Ádám is ezt csinálta már több héttel az első előtt. És ugyanígy "viselte" az éjszakákat is. Sőt, most is így állunk, és most jönnek a hátsó örlők, úgyhogy lehetséges a dolog.
    Nem mellesleg, tündéri kissrác Barnus, a boldog mosolya, hihetetlen édes.

    Beni pedig már komoly nagyfiú, az pedig nagyon megható, hogy Barnus vigasztalta. :-)
    Majdnem hangosan felnevettem a Brendon-Decathlon-IKEA szövegen. :-)))

    VálaszTörlés