Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. november 24., szerda

2 új rekord

Barnus:
Tegnap este 8-tól reggel fél 8-ig aludt, majd evés után rögtön visszaaludt 9-ig. Ezt ma megdöntötte a reggel 8 órás ébredésével. 
Holnaptól ismét viszem Benit a bölcsibe, még a végén nekem kell ébreszteni Barnust, hogy legyen időnk elkészülni?

Beni:
Egy egész napot kibírt pelus nélkül balesetmentesen. Délelőtt egyáltalán nem volt rajta, mindig szólt ha pisilnie kellett vagy ha már láttam rajta, akkor ráültettem a bilire. Fél 12-kor adtam rá, mert elmentünk itthonról, majd hazajöttünk és 2-kor lefektettem aludni. Fél 5-kor keltettem, amikor lejöttünk szólt, hogy ráülne. Jó nagyot pisilt és a pelenkája teljesen száraz volt, 5 órán át visszatartotta. Ma nagy lelkesen egyből ébredés után alsógatyát adtam rá, reggeli után ment is minden bele, szóval még azért van mit tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése