Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. november 22., hétfő

Az alsógatyás és a zabagép

Ma reggeli után levettem Beniről a pelust és ráültettem a bilire, mert mondta, hogy fáj a hasa. Végülis csak pisilnie sikerült, aztán úgy döntöttem, hogy nem adok rá pelust. Felvettük a leszoktató bugyit, ami ugyan semmit sem ér, mert kifolyik belőle a pisi, de engem valahogy megnyugtatott, hogy rajta van. Rávettünk egy Verdás alsógatyát és mondtam Beninek, hogy szóljon ha kell neki. Eddig mindig csak ígérgetett, de mégsem szólt soha és bepisilt. Most csodák csodájára szólt, hogy pisilni kell, ráültettem és 5 percen belül pisi és kaki is volt a bilibe. Nagyon büszke voltam rá és ő is magára, mondta, hogy most már eldobhatjuk a pelust, mert ő alsógatyát hord. Ezután sem adtam rá pelust, játszott, ebédeltünk, majd megkérdeztem, hogy kell -e neki pisilni, mondta, hogy igen, ráült és megint belepisilt. Utána még játszott egy ideig és fél 2-kor kapott csak pelust elalvás előtt. Most annyira örülök, hogy egy egész délelőttöt pelenka nélkül töltöttünk. Sajnos ha majd visszamegy a bölcsibe, ott nem tudunk ezzel foglalkozni, így maradnak majd a délutánok és a hétvégék. 

Szombaton elkezdtük az antibiotikumot, mert nem múlt el a láza már 4. napja. Tegnap volt még egy kis hőemelkedése, de ma eddig nem lázasodott be. Sokat köhög, úgyhogy egy pár napot még itthon lesz szerintem. Az étvágya is kezd visszatérni, de a zabagép jelző most Barnusra vonatkozik.

Az alma nem aratott valami hatalmas sikert, de a barack... Nagyon ízlett neki, mondhatni habzsolta, már amennyire tud kanállal enni, de majd csak megtanulja ezt is. Ha a szájához érintettem a kanalat, akkor nyitotta, de inkább csak lenyalogatta a kanálról a barackpépet. Ha nem voltam elég gyors a következő falatnál, akkor már tömte is az öklét. A hét vége felé a krumpli lesz majd terítéken, kíváncsi vagyok a fincsi barack után mit szól hozzá. 

A tápszert sem kell beletömni, az eddigi 200 g szinte minden evésnél kevés neki és addig reklamál, amíg nem kap még 30-at a pocakjába. Egyik este kapott 230 g-ot, de miután lehúzta, nem volt hajlandó elaludni és addig ordított, amíg megkapta a repetáját, így 260 g-al a pocakjában hajlandó volt elaludni. Meg is látszik rajta, már 7200 g. Mondtuk múltkor, hogy milyen combja van neki, erre Beni kijelentette, hogy az nem comb, hanem sonka.

Napközben ugyebár tudjuk, hogy nem egy jó alvó Barnus, de már 2x előfordult, hogy a szobájában aludt 1,5-2 órát. Legtöbbször akármilyen fáradt, hiába visszük fel, csak sír és nem hajlandó elaludni, de azért próbálkozunk. Jó lenne ha rászokna, mert hamarosan jönnek a mínuszok, és nem lesz annyi lehetősége kint aludni. 

Beni nagy könyvmoly lett mostanában. Eddig csak a képeket szerette nézegetni, de most már szívesen hallgatja a meséket és utána elmeséli szinte szó szerint. Egy csomó mondókát is tud, de ha kérjük, hogy mondja el, akkor nem hajlandó produkálni magát. Múltkor elmondta egybe az Ekete-pekete kezdetű mondókát, ami egy halandzsa, nem tudom a gyerekek hogy képesek ilyeneket megjegyezni. Énekek közül most a Vuk a kedvence, azt szokta énekelgetni, de persze csak ha azt hiszi hogy nem figyelünk rá. Kis szégyenlős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése