Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 17., szombat

Megszületett Barnus

2010.07.16-án  8:50-kor megszületett Barnus. Bátyusánál jóval kisebb súllyal (2900g), és hosszal (51cm) rendelkezik, de hasonlóság Beni születéskori pofijával nem tagadható le. A műtétnél minden rendben volt. Én a műtő melletti szobából egy ajtóüvegen keresztül szemlélhettem az eseményeket. Szerencsére a durvább dolgokat nem láttam, de amit csak tudtam rögzítettem kamerával. Én, aki a saját véremtől elájulok, megdöbbentően jól bírtam. Csak kicsit lettem rosszul, és sápadtam el. Amint kivette a doki, egyből áthozták hozzám, hogy megvizsgálják, letisztogassák, és lemérjék. Azt mondták, hogy még egy kicsit maradhatott volna. Reméljük gyorsan gyarapodni fog a súlya.
A délután folyamán két probléma jött. Az egyik, hogy Barnusnak nagyon alacsony volt a vércukor szintje, amit infúzióval pótoltak. Másnap reggelig lement három adag, és helyre tette a kismanó vérképét.
Évi se úszta meg teljesen. Este még mindig szivárgott a sebnél a vér, ami nem jelentett jót, úgyhogy visszakapta  a szorító párnát a hasára. Szerencsére reggelre ez is elmúlt.
Barnus próbálkozik a szopival, úgyhogy reméljük hamarosan beindul a tejcsi. Azért biztos, ami biztos, a barátokkal nagyobb mennyiségű alkohol elfogyasztásával megalapoztuk a tejfakasztást.
Remélem hamarosan hazaengedik őket, mert Beni az első látogatásnál nagyon nehezen viselte, hogy miért nem mehet be Barnushoz, és miért kell egy ablakon keresztül kukucskálni.

1 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok.
    Kívánom, hogy mindenki hamar megerősödjön, és itthon örülhessetek egymásnak.
    Évinek gyors felépülést, Barnusnak pedig sok tejecskét kívánok.
    Apának és Beninek pedig kitartást, pár nap és hazaengedik Anyát és a picúrt.

    VálaszTörlés