Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 1., csütörtök

Félelem



Tegnap este elég nyűgös volt Beni, a fürdőkádból se nagyon akart kiszállni, de végül rábeszéltem, hogy aludhat a nagy plüss orrszarvúval, amit most szedtem elő az ágyneműtartó mélyéről. Erre belelkesedett és hajlandó volt bemenni a szobájába. Elkezdtük pelusozni az ágyán, közben már mellette feküdt az orrszarvú, Egyszer csak hatalmas sírásba kezdett. Semmivel nem lehetett megnyugtatni, csak kiabált, hogy apa, apa. Végül Apa az ölébe vette, és ott kezdett megnyugodni. Közben hüppögött valamit az oroszlánról, de nem értettük mit akar, így az összes oroszlánnak látszó plüssállatot odaadtuk neki, gondoltuk valamelyikkel aludni akar. Végül nagy nehezen kiderült, hogy azt szeretné ha kivennénk az orrszarvút az ágyából, mert megijedt tőle (ő mondta, hogy "megijedtem tőle"). Kivettük, felraktuk a szekrény tetejére, mondtuk, hogy onnan nem tud lejönni. Azonnal meg is nyugodott Benus és szépen elaludt. Ráadásul olyan korán tettük le, mint még soha, fél 8-kor, és így is ébreszteni kellett reggel a szokásos fél 8-as időpontban. 

Még alvás és vacsi előtt nyöszörgött, hogy fáj a pocakja és kérte, hogy vegyük le a ruháit, és most először hajlandó volt a pelustól is megválni. Egyszer csak szólt (a szőnyeg közepén), hogy pisilni kell. Apa rohant fel a biliért, a nagy lendületben majdnem leesett a lépcsőn. Majd szívbajt kaptam, csak egy csattanást hallottam és láttam, hogy Beni arcáról lefagy a mosoly. Végül nem lett semmi komoly, azon kívül, hogy több lábujja is belilult és nem nagyon tud ráállni. Hétvégén a dédi esett el, előtte én, ennyi esés bőven elég volt egy családban. Na végül ráült a bilire, de nem pisilt bele. Viszont legalább próbálkozott. Vacsinál aláraktam egy törölközőt, de száraz maradt. Utána kimentünk focizni a kertbe (én csak ültem, Apa meg sántított a frissen szétrúgott lábával - de a szobatisztaságért mindent...), ott végre meglocsolta Benus a füvet, és nagyon büszke volt magára. 

Ma ő volt a napos a bölcsiben, úgyhogy meg is örökítettem a web camerával, ahogy terít:



Beni a napos from Csontos Benedek on Vimeo.

Bölcsis sztárfotó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése