Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. június 4., péntek

Megvagyunk

Túl sok minden nem történik velünk mostanában, de azért leírok 1-2 Benivel kapcsolatos sztorit.

Egyik nap kézenfogva sétált az egyik kislánnyal a bölcsiben, mondtuk neki, hogy láttuk, hogy csajozott. 
Este megkérdeztük tőle:
- Csajoztál Beni? 
- Igen csajoztam.
- És hogy hívják a csajodat?
- Verda (Bertát hívja így, Zozó barátnőjét).
- De a Berta Zozó barátnője!
- Nem, Verda az én csajom, Zozó kölcsönadta nekem.

Apa elég csúnyán elvágta az ujját, és be volt közözve. 
- Apa mi ez?
- Elvágtam az ujjam.
- Becsomagoltad az ujjad?
- Bekötöttem.
- Felrobbant az ujjad? Van bibid? Hagy nézzem.

Meglátta a térdemen a sebet, ami még a múltkori esésből származik, rémülten rámnézett és megkért, hogy "Anya légyszíves húzd le a nadrágodat", célozva ezzel arra, hogy a seb nem egy szép látvány.

Rántott husit evett rizibizivel, azt mondta, hogy jóllakott. Elvettem tőle a tányért, és gondoltam megeszem a maradékát. Erre felháborodva mondta: "Anya add vissza, az az én borsóm, köpd ki!"

Az a mániája, hogy betömi az ételt amit elé rakunk. Tudja, hogy nem szabad, úgyhogy még direkt provokál is minket. "Nézzétek, betömöm a kalácsot, nem fulladok meg" És közben vigyorog, hogy egy fél szelet vajas kalács van a szájában és kb. 5 percig tart mire lenyeli azt az egy falatot. 

Mostanában gyakran felhúzza a pólómat, hogy megnézze Barnust, és nagyon örül ha érezheti ahogy mozog. Egyik nap megkérdeztük, hogy hogy kerül ki anya pocakjából Barnus. Erre: "Barnust kiszedi a doktor néni, megfürdetik, felöltöztetik, berakják az ágyba, együtt alszok vele"

Nagyon tud már lódítani is. 
Tegnap előadta, hogy milyen jó volt a leves a bölcsiben, megette az egészet, aztán evett másodikat, amiből repetát is kért. Ehhez képest nem is volt leves, sóska volt az ebéd, amibe bele se kóstolt.
"Képzeljétek a Ricsi elesett a motorral, betört a feje és vérzett a lába, elvitték a kórházba, komolyan" Ricsi aznap nem is volt bölcsiben.

A fantáziája is nagyon élénk már.
Pl. "Anya, nézd kigyulladt a kezem, oltsd el!"

Sokat szerepjátékozik, ha nincs nála semmilyen eszköz, akkor is eljátssza pl., hogy különböző hangszereken játszik, szerszámokat használ, süt-főz, megeszi, megkínál minket vagy az állatait, boltba megy autóval, fizet (pénzzel vagy kártyával), hozza a csomagokat, takarít, buszt vezet, számítógépezik, fényképez, stb... Mindig kitalál valamit, ezeket eljátsza és közben mondja is hogy mit csinál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése