Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. június 14., hétfő

Haladunk

Tegnap reggel ismét rászántam magam a szemüvegpróbára, le is fektettem Benit, lefogtam, elkezdtem neki magyarázni, hogy tudod, nem kell sírni, nem vesszük le, stb... erre azt mondja jó. Csak néztem, hogy mi ütött belé, hol van a hiszti és az ordítás? Simán hagyta, hogy rátegyem, és rajta volt 1 és 1/4 órát. Közben játszott, evett, tévézett. Utána szólt., hogy anya, leveszem és levette. Aznap még vagy 15-ször ráadtam, sosem sírt, viszont rövid idő után levette. Az egyetlen probléma, hogy nem néz bele a lencsébe, hanem kinéz felette, így a szemét is folyamatosan erőlteti a felfele nézéssel és a fejével is teljesen lefelé néz, tehát egy még rosszabb nyaktartást vett fel, mint ami miatt a szemüveg kell. Most azt nem tudom, hogy ezt azért csinálja, mert még furcsa neki, hogy másképp lát vagy azért, mert kicsi rá a szemüveg. Az a baj, hogy egy ilyen kis gyereknek még nincs orrnyerge, így egyből lecsúszik róla, és így tényleg csak felette tud kinézni.

Beni már zsarol: "Anyaaa, kapcsold be a Benit!" Most nem kisfiam. "Kapcsold be, mert nagyon fogok sírni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése