Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. június 15., kedd

Csontos

Benire ha mondunk valamit, hogy ő micsoda, pl. csibész, zsivány, stb..., kijavít minket, hogy ő nem csibész, hanem Csontos. Aztán mondja, hogy Csontos Beni vagy Csontos Benedek. Mondom ma neki, hogy nemsokára megszületik Csontos Barnus. Erre: "Barnus nem Csontos, én vagyok Csontos" Mondom neki, hogy ő is Csontos meg Barnus is az lesz, ha megszületik. Erre: "Neeeem, én vagyok Csontos, én születek meg"

Szegény Barni még meg sem született, de volt már hogy Beni valami rosszasaságot csinált, és amikor megkérdeztük, hogy ki volt, azt mondta, hogy Barnus. Persze ajándékból már felsorolt vagy 10 féle dolgot, hogy mit hozzon neki majd a kissöccse.

Beni tegnap egy szép kerek fogsor nyommal a karján jött haza a bölcsiből. Aztán mesélte, hogy megharapta valaki. Mivel két nevet is mondott, hogy ki volt, így nem tudjuk. Biztos összevesztek egy lányon. Van egy kislány, akivel múltkor kézenfogva sétált, tegnap meg egymás mellett feküdtek a kanapén, Beni félig a lány ölében. Hajjaj.

Múltkor az autóban tök spontán közölte, hogy "Nagyon szeretlek téged Apa!"

Van, hogy felvesz magára valamit és azt mondja: "Csinos vagyok?" vagy "Szép vagyok?"

Tegnap Gábor papán egy Budapest feliratú póló volt. Megkérdeztük Benitől, hogy mi van a papa pólóján, erre azt mondja Budapest. Annyira viccesen jött ki, mintha felolvasta volna, gondolom egyszer már látta ezt a pólót és valaki mondta, hogy Budapest, de hogy ilyet is megjegyez... Vagy lehet, hogy ő lesz az első gyerek, aki úgy született, hogy tud olvasni? :D

Ma reggel fél 6-kor sírt, Apa bement hozzá, Beni mondta neki, hogy kér inni. Aztán mondta neki Apa, hogy még nagyon korán van, aludjon vissza, ő is megy még aludni, és szerencsére szó nélkül visszaaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése