Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. július 6., péntek

Kánikula

Már jó ideje tart már ez a meleg, Ádám és mi nem bírjuk valami jól, de a két nagy igen. Nekik csak az számít hogy folyamatosan pancsolhatnak, kifejezetten Beninek, aki nagy vízimádó lett. Az ovi udvara nagyon jó, árnyákos az egész, így kint tudnak lenni ebben a nagy melegben is. Medencét is állítottak nekik, ahol pancsolhatnak. Ha hazaér, egyből menni akar a medencébe. Fél 5 körül már nem tűz oda a nap, úgyhogy szinte minden nap fürdünk benne. Most már úszógumival is és karúszóval is bátran mozog a vízben, rájött hogy nem süllyed el.












Barnus is kapott úszógumit, de ráadjuk a karúszót is, hogy ne csússzon ki belőle, bár biztos ami biztos, őt még inkább fogjuk. Ezen a héten voltunk a Budaörsi strandon is, ill. Beni tegnap leruccant a Balatonra Éva mamáékkal, szóval élvezzük a kánikula előnyeit.

Barnusnak 5 hónap kihagyás után kibújt a két felső szemfoga, így már (még csak) 14 van neki.



Ádámmal kardiológián jártunk ezen a héten. Még mindig van egy kis szívzöreje, ill. más apró problémák is, de az orvos azt mondta hogy ha ez így marad, akkor sincs probléma, de akár ki is nőheti. Kontroll 1 év múlva.
Tegnap voltunk másodszor Dévény tornán. Elég keményen megnyúzzák Ádámot, de pont emiatt hatásos. Első alkalom után már este nagyon ügyesen elkezdte emelgetni a fejét, ma meg... Tegnap sok olyan gyakorlat volt hogy kicsit az oldalára fordította a gyógytornász Ádámot, majd továbbgurult, mondta is hogy milyen ügyesen "hozza magát" Ádám. Nemrég lehasaltattam a pelenkázóra, ott szeret legjobban hasalni, emelgette is szépen a fejét, én lelkesen fényképeztem, egyszer csak hirtelen hasról visszafordult, én azzal a lendülettel ugrottam és lefékeztem a lábát, mert leesett volna. Aztán újra próbálkozott, a felső teste már teljesen át volt fordulva, csak a lábát nem sikerült neki. Gyorsan leraktam a pelenkázólapot a földre, hátha fel tudom venni, de addigra már elfáradt. Nagyon büszke vagyok rá, 3,5 hónapos, korrigáltan 3,5 hetes és így küzd, erősödik, ügyesedik. Emellett szépen hízik, súlya 4160 g.
















Kapott Ádám hintát, tegnap felszereltük a teraszra, Barnus egyből birtokba vette. Valahogy sejtettem hogy egyből lecsap majd rá, ezért is választottam olyat, ami 40 kg-ig terhelhető. Ádámnak alig volt lehetősége kipróbálni, mert Barnus azonnal hisztizni kezdett hogy ő szeretne hintázni. Mi lesz ha még Beni is itthon lesz...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése