Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. július 10., kedd

Fejlődésneurológia kontroll

Apa azt mondta múltkor, hogy töröljem ki a negatív bejegyzésemet a fejlődésneurológiai kivizsgálásról, de nem töröltem ha már egyszer leírtam. Nem is bánom, a mai kontroll után csak még rosszabb lett a véleményem a egészről.
Nincs is kedvem részletezni, a lényeg hogy lelkesen elvittük az egészségesnek tűnő és mindenki szerint ügyesen fejlődő, egyre többet nézelődő és mosolygó gyerekünket, és az ott kapott vélemény alapján (kb. másfél perces vizsgálat) hazahoztunk egy ügyetlen, problémás mozgású gyereket, akinek nem lehet felkelteni a figyelmét és persze a mi hibánkból lett ilyen. Talán egyszer megnyugszom annyira hogy le tudjam írni a részleteket.

A vizsgálat előtt még azt hittem hogy Ádám egy ügyes baba, amikor olyan dolgokat csinál mint a következő képeken, most már tudom hogy "ez nem ügyességre utal, hanem arra hogy probléma van vele".



1 megjegyzés:

  1. A fejlődésneurológia tud érdekes lenni, háromszor volt szerencsénk hozzá, végre többet nem kell mennünk... Nálunk úgy volt, hogy a gyerekdoki szerint izomsorvadásos Hanna, míg a neurológus szerint meg semmi baja, és idióta vagyok, hogy viszem Dévényre... Hasonlóan komoly vizsgálat lehetett, mint nálatok, kábé megkérdezte, hogy mit tud a leányzóm, meg adtak a kezébe játékot, és ennyi. Így nem lettem nyugodt, és mivel az orvos nem fogadta el sem az ők, sem a gyógytornászunk véleményét, így fogtam magam, és új gyerekorvost választottunk.

    Nagyon szépen emeli a kobakját Ádám, gyönyörűen fejlődik.
    Az első neurológiai vizsgálaton én is megkaptam, hogy én miattam lusta a fél éves gyerek... Remélem Te nem pipultál be annyira ezen, mint én. :S

    VálaszTörlés