Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. június 22., péntek

Fejlődik

Ádámot szigorúan hason kell fektetni napközben, hogy erősödjön a nyaka, ill. ez az agytörzs fejlesztésére is szolgál. Szerencsére szeret úgy lenni, de néha egy idő után már besokall olyankor kap egy kis pihenőt, de aztán újra hasalnia kell. Szerintem szépen ügyesedik, egyre többször próbálgatja emelgetni a fejét és egyre több sikerrel.



Az éjszakák a nagy meleg miatt elég rosszak, a nagyok jól viselik, de Ádám nem. Hiába eszik csak kétszer, két etetés közt is sokat fent van, nyűglődik szegény, néha majdhogynem belecsúszunk a következő evésbe, mire elcsendesedik. Tegnapelőtt én 4 órát aludtam, Apa kettőt, mert ő mire lefeküdt, Ádám már ébredt is enni, aztán persze 2 órán át nem aludt vissza, majd a második etetés után már úgy gondolta hogy reggel van és csak délelőtt aludt el újra.

A nagyok most a medencézést élvezik nagyon, bár az első alkalommal olyan hisztit vágtak hogy nem akarnak bemenni hogy rájuk sem ismertem. Tavaly teljesen odavoltak a vízért, de úgy tűnik ezt elfelejtették. Beni úgy visított hogy én még ilyet nem hallottam, halálfélelme volt hogy elsüllyed. Végül úgy voltunk vele hogy vagy rájuk hagyjuk és akkor egész nyáron tök fölöslegesen áll a medence, amit mellesleg már nagyon vártak hogy felállítsunk, vagy belekényszerítjük őket a vízbe hogy rájöjjenek, nem kell félni. A másodikat választottuk, beraktuk őket és pár perc után már ment a röhögcsélés, majd egy óra után a "nem akarok kiszállni" szöveg. 2. nap eljutottunk addig hogy már nem kellett Benire a komplett védőfelszerelés, bátran bement egy szál úszógumival. Barnusnál a beülős repülő a sláger, Ádibaba meg csak "hűsölt" az árnyákban.














Reggel nagy lelkesen választottam Barnusnak a ruhácskáját. A paradicsomleves viszont elintézte hogy többet  ne tudja felvenni. Hiába áztattam be, mostam ki egyből mikor hazajött, sajnos ebben volt egész délután a bölcsiben, így jól benne is maradtak a foltok. Kár, nagyon szerettem ezt a kis napozót, jó lett volna Ádin is látni pár év múlva. Na mindegy, legalább eszik a gyerek a bölcsiben, ennek nagyon örülök.

















U.i.: Nem tudom mi ez a fehér háttérszín néha a szöveg mögött, még nem jöttünk rá hogy kell eltüntetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése