Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. április 6., szerda

Szemészeti kontroll

Ma volt Beni a szemészeten, ahol jó híreket kaptunk. Javulást tapasztaltak, úgyhogy most 3 hónapig nem kell ragasztgatni a szemét, aztán majd kiderül, hogy kell -e még. 
Egyébként egy ideje mi is úgy vettük észre, hogy javult a látása. Sokat bátorodott, most már nem gond neki felmenni egy lépcsőn nélkülünk, a játszótéren is mindenhova felmászik és elkezdett végre csúszdázni is. Eddig nagyon félt tőle, mindig felmászott aztán le, de most már végre lecsúszik a legnagyobb csúszdákon is. Kicsit furcsa is, hogy eddig annyira nem kellett rá figyelni, mert úgysem csinált semmi veszélyes dolgot, most viszont ha 1 percre nem nézek oda, már a legmagasabb torony tetejéről integet.

Barnus ma éjszaka felkelt párszor, de mire elkezdtük volna csinálni a tápszerét mindig visszaaludt. Így végül nem evett éjjel és be sem kellett menni hozzá. Aludt reggel 3/4 8-ig, azt hiszem ez minden idők rekordja. Utána megetettem, de közben nagyon tele volt az orra. Ennek meg is lett az eredménye, úgy jött vissza belőle az egész tápszer, mintha az üvegéből öntöttem volna ki. Mindezt fekve a pelenkázón. Alig tudtam levenni róla a ruhákat úgy rátapadtak, a haja meg az egész háta olyan lett, szóval nem volt más választás, vittem pelenkázóstul a fürdőbe, engedtem vizet és megfürdettem.
Tegnap már nem volt hőemelkedése, az étvágya és a kedve is sokkal jobb, szóval remélem már kifelé jövünk ebből a betegségből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése