Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. január 21., péntek

Pár dolog

Nagyon büszke vagyok Benire, annyira ügyesen viseli a szemtapaszt. Első alkalommal nagyon tiltakozott, és csak nagy sírás árán tudtuk ráadni, de amint rákerült lenyugodott és mondta, hogy ez nem is rossz. Azóta nagyjából simán megy a felragasztás, főleg mióta felfedezte, hogy a gyümölcsmintás szemtapaszon van olyan minta, ahol egy kukac mászik ki az almából. A leszedésnél még azért van sírás este, mert csikizi. Őszintén egy kicsit féltem tőle, hogy mit szólnak a gyerekek a bölcsiben. Első alkalommal egyből odajött mindenki és elkezdték kérdezgetni, hogy mi ez. Beni meg határozottan válaszolt, hogy "ez ragasztó és azért kell, mert ez gyógyítja a szememet".  Néha csak úgy megjegyzi, hogy jobban lát így, hogy le van ragasztva és ez láthatóan így is van. Egy ideje nagyon félt a lépcsőtől és nem is volt hajlandó lefele menni, most végre újra felbátorodott, illetve valószínű pontosabban lát így. 

A bölcsiben hétfőn elfelejtettek rá pelenkát adni alváshoz és nem pisilt be. Annyira örültek neki a bölcsis nénik, hogy legalább olyan lelkesek voltak, mint mi. Ezen felbuzdulva a többi nap sem adtak már rá és semmi probléma nem volt. Nagyon ügyes Benus, hogy már a bölcsiben is szól, ráül a bilire is, a wc-re is, mindegy neki. Ma reggel reggeli közben elkezdett nyöszörögni, hogy pisilnie kell, menjünk gyorsan. Amikor levettem róla a pelenkát, láttam, hogy teljesen száraz, szóval szépen haladunk a teljes szobatisztaság felé.

Barnus is meglepett minket tegnap délután. Lefektettem aludni, de nem igazán tetszett neki a dolog. hagytam sírni egy kis ideig, mert van, hogy pár perc után elhallgat és elalszik. Hát most nem akart elhallgatni, úgyhogy Apa bement hozzá. Szegénykém ott hasalt és nem tudott visszafordulni. Kérdezte Apa, hogy hason raktam -e le, mondom, dehogy is, háton. Nagyon megörültünk, hogy végre átfordult, csak kár, hogy nem láttuk. Persze ezt Beni is pont így csinálta annak idején.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése