Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. február 4., péntek

Oltás és fül-orr gégészet

Barnus múlt héten megkapta végre az elmaradt védőoltást és szerencsére nem lázasodott be tőle. 
A rendelőben, lemérték, 8,5 kg és 72 cm. 

Most már forog mindkét irányba, de nem viszi túlzásba, kicsit lusti. 
Éjszaka alszik rendesen, de 6 körül általában felkel enni, és jó esetben egyből vissza is alszik fél 8-8-ig. Ez pont jó, mert így nem éhesen ébred és negyed 9-fél 9 körül indulhatunk a bölcsibe.
Az evéssel vannak gondok, mert a banán az egyetlen, amit hajlandó megenni, a többit vagy csak bébiételben fogadja el vagy úgy sem. Zöldségek közül csak a répás és a sütőtökös bébiételt eszi meg. A céklától, a paradicsomos krumplitól és a cukkinitől annyira undorodik, hogy már egy falat után öklendezni kezd. De ugyanezt csinálja a reszelt almától vagy a párolt almától és körtétől is. A tejpép persze jöhetne bármikor, azt imádja. Na mindegy, én kitartóan próbálkozok, hátha egyszer elfogadja a házikosztot. Tegnap délután is próbálkoztam pár étellel megetetni:


Benivel ma ja fül-orr gégészeten jártunk, mert a bölcsiből hívtak, hogy fájlalja a fülét, de amúgy jókedvűen játszik, szóval maradhat ha úgy gondolom. Inkább elmentem érte, hogy még ma megnézessük, nehogy hétvégére gyulladjon be. Úgy tűnik semmi baja nincs, legalábbis az orvos nem látott semmi kórosat, de legalább nem kell aggódni hétvégén. Egyébként valami lehet vele, mert reggel mikor felébresztettem, mondta, hogy bekakilt és vegyem le róla gyorsan a pelust. Mikor kivettem a hálózsákból, már láttam, hogy mennünk kell zuhanyozni. A rendelőben is annyit kellett várni, hogy ott is rájött a kakilhatnék. Hát nem örültem annyira, hogy a rendelő wc-jébe kell mennünk, de ha kell, akkor kell. Két wc-ből találtam is egyet, amin volt ülőke és csodák-csodájára még papír is volt, úgyhogy sikeresen megoldottuk a helyzetet. 

Beni mostanában kezd kicsit lecsillapodni, talán már kifele megyünk a dackorszakból. Feltűnően kevesebb a hiszti, sokkal szófogadóbb, lehet vele kompromisszumokat kötni. Este már nem sír lefekvésnél, reggel sem hisztizik ha rájön hogy Apa már dolgozik. Szívesen megy a bölcsibe, nem kell neki könyörögni, hogy induljunk már. Gyuri papával is simán elment tegnap és köszönés után szaladt is be játszani. Ma is félve mondtam neki, hogy megyünk az orvoshoz. Már vártam volna, hogy neeeeem akarok, de csak annyit mondott, hogy jó, de ha meggyógyították a fülemet visszajöhetek játszani a bölcsibe? Nem volt vele semmi gond, mindent szó nélkül csinált, amit mondtak neki. A doktorbácsi egyedül azon csodálkozott, hogy miért jár bölcsibe egy ilyen nagy gyerek. Mondtam neki, hogy azért mert még nincs 3 éves, erre csodálkozott, hogy milyen nagyfiú. 
Hát bevallom néha én is rácsodálkozok, hogy mekkora már Benus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése