Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. január 11., péntek

Gasztroenterológus

Tegnap elvittük Ádámot, hátha okosabbak leszünk miért nem eszik. Először is, a doktornő szerint is az az oka, amire gyanakodtunk, a vashiány, ami étvágytalanságot okoz. Nem is értette az orvos hogy hogy lehet az, hogy  Ádám nem szed vasat folyamatosan, a koraszülötteknél ez alap. Hát, ezt én sem értem, hogy miért mondta a háziorvos, hogy leállhatunk vele ha ez ilyen fontos. Augusztus óta nem szedi, ha belegondolok, hogy ez rontotta el az egész hozzátáplálást, amivel 4 hónapja kínlódunk... Most nagy dózisban kell vasat, folsavat, C-vitamint szednie és várni a hatást.
A másik tipp amit kaptunk, hogy sok tápszerbe keverjek kevés főzeléket és itassam főzelékes cumiból. Konkrétan ezt a verziót még nem próbáltam, csak főzeléket cumiból, pohárból, illetve. a főzeléket, gyümölcsöt ízesítettem kevés tápszerrel. Tegnap óta 4 alkalommal próbáltam így és sikeres volt a dolog. Először csak 45 g-ot kevertem 130 g tápszerhez, aztán kicsit növeltem a főzelék arányát és ma már 90-et adtam a 150-hez és úgy is megitta. Már egy pár napja alapból javult a tápszerevése és újra 200 g körül evett, de így még többet lehet neki adni, a mai rekord 270 g ebből a kotyvalékból. És hiába eszik többet, úgy tűnik kevés neki és hamar megéhezik. Lehet hogy már a vas hatása? Nagyon örülök, nem is érdekel, hogy jobb lenne ha kanállal enne, most a lényeg, hogy végre bejut a szervezetébe aminek be kell. Úgysem fog élete végéig cumisüvegből enni. Még egy hasi ultrahangra el kell mennünk, hogy megnézzék nem refluxos -e, de nagy valószínűséggel nem, csak biztos ami biztos nézzenek rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése