Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. augusztus 7., kedd

Nyaraltunk

Idén végre sikerült a lehető legjobb időt kifognunk a nyaralásunk alatt, jó idő volt, de nem túl meleg.

Először Velencén töltöttünk 4 éjszakát, majd onnan továbbmentünk a Szóládi dédihez. Nagyon szuper volt a szállás, egy gyerekbarát szállodában voltunk, ahol volt lehetőség apartmanban megszállni, ami nekünk nagyon fontos a gyerekek miatt, mert itt volt konyha és külön szobában tudtak aludni a nagyfiúk.
Reggel felkeltünk, a nagyok türelmesen megvárták hogy Ádám megreggelizzen, majd lesétáltunk reggelizni. Beni nagyon jókat evett, a lecsó elmaradhatatlan része volt a reggelinek. Barnus is eszegetett, de őt végigkínozta a hasmenés és a pocakfájás, így nem volt túl jó étvágya. Mi apával úgy beettünk minden reggel, hogy nem is ebédeltünk. Reggeli után lementünk a medencékhez. Felváltva tudtunk fürdeni, hol az egyikünk, hol a másikunk fürdött a nagyokkal, Ádi közben kint aludt vagy épp nézelődött. Sokan megnézték, ő volt a szálloda legkisebb vendége. A fiúk nagyon élvezték a fürdést, a gyerekmedence is nagyon tetszett nekik, de a mély vízben is szívesen úszkáltak karúszóval és úszógumival. Beni ki sem jött volna egész nap a vízből, imádja. Ebédidőben visszasétáltunk az apartmanba, út közben megnézték a kacsákat és a hattyúkat, homokoztak és játszottak kicsit a játszótéren. Kaptak ebédet, aztán délutáni alvás volt. Egy ágyban aludtak, nagyon tetszett nekik a dolog, sokat szórakoztak mire elaludtak, de legalább aludtak. A nagy viháncolásnak az lett a vége hogy Barnus fejre esett az ágyról, így szerzett egy szép nagy puklit a fejére, amit utána büszkén nézegetett a tükörben. Volt egy nap hogy mind az öten egyszerre aludtunk délután, ritka az ilyen. Délután elmentünk "vacsorázni", aztán ismét mentünk fürdőzni vagy a medencékhez vagy a Velencei tóba.

A következő két napot Szóládon töltöttük. A veszélyeztetett terhességem, majd a koraszülés miatt 1 éve nem jártunk a dédinél (csak Beni 4-5 alkalommal Éva mamáékkal). A dédi most látta először Ádámot, de Barnuson is jól meglepődött hogy milyen nagyfiú lett. Barnus az elején megszeppent, de aztán nagyon barátságos volt végig. Egy nap kétszer lementünk a Szárszói strandra, itt a homokos part tetszett nekik nagyon, ment a vízhordás meg a homokvárépítés. Utolsó nap sajnos reggel korán összecsomagoltunk és haza indultunk, mert Beninek az iszaptól begyulladt a kukija és azt hittük a sebészeten fogunk kikötni olyan csúnya lett, mire hazaértünk már nem fájlalta, úgyhogy nem rohantunk egyből orvoshoz, a kamillás fürdő és a krémezés pár nap alatt rendbe hozta.

Összességében nagyon jól sikerült, mindenki jól érezte magát, Ádámot sem zavarta hogy kimozdítottuk az itthoni környezetből, sokat levegőzött, jó sokan megnézték a kis picurkát.