Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. június 7., kedd

Pelus nélkül

Tegnap délután gondoltam itt az ideje pelus nélkül altatni Benit. 3 órát aludt délután és nem volt semmi gond. Éjszakára még nem akartam kockáztatni, úgyhogy fürdés után adtam volna rá a pelust, de rám szólt, hogy megígértem, hogy alsógatyába alhat. Felöltöztünk, még megfürdettük Barnust, játszottunk egy kicsit, majd irány az ágy. Ekkor kicsit elbizonytalanodott és mondta, hogy inkább mégis vegyünk pelust, de megmondtam neki, hogy inkább ne, nehogy csípje a pisi. Kicsit nehezen ment az elalvás, még többször kikéreckedett pisilni, persze nem jött semmi. Éjszaka is többször menni kellett hozzá, mert inni kért, nem találta a takaróját, stb... Ez persze valószínű azért volt, mert furcsán érezte magát és emiatt kicsit nyűgösebb volt. Aztán mondtuk neki, hogy nem az a bajod hogy pisilni kell? Erre mondta, hogy de, úgyhogy kimentünk, pisilt, vissza az ágyba és alvás reggelig pisi nélkül. 
A másik ami miatt nagyon megdicsértük, hogy tegnap napközben teljesen magától mondta, hogy majd ő visszahúzza egyedül pisilésnél, szóval azóta nincs gond a WC-re menetellel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése