Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. március 24., szerda

Meleg van

Ma délelőtt játszótéren voltunk. Én egy szál rövidujjúban ücsörögtem, és Benit is lengébben öltöztettem mint eddig. Persze nem eléggé. Mikor hazaértünk csurom víz volt még a bodyja is. Megsimította a saját karját és közölte, hogy "beizzadt Beni". A sapkáját még véletlen sem volt hajlandó levenni. Amilyen nehezen tudtuk rávenni ősszel, hogy felvegye, most annyira ragaszkodik hozzá.
Ugyanígy van a zoknival és a nadrággal is, amint lekerül róla követeli hogy adjuk rá visszsa. Sőt, még mi sem mászkálhatunk zokni nélkül, egyből ránk szól.
Délután pl. nadrág nélkül raktam bele a hálózsákba, hogy ne izzadjon meg megint. Mikor felébredt, elkezdett keservesen sírni, pedig mindig jókedvűen ébred. Mikor bementem hozzá azt ordította, hogy adjak rá nadrágot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése