Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. március 26., péntek

Este Apa nélkül

Ez az amit nem visel valami jól Benus. Nem is nagyon fordul elő ilyen, és mivel nincs hozzászokva hogy egyedül fürdetem és fektetem, nem csoda hogy reklamál. Apa ma bulizni ment a barátaival, Benivel elvittük a találkozóhelyre. Hazafele a kocsiban már nyafizott és mondogatta hogy most akarja apát. Mondtam neki, hogy mire felébred már itthon lesz, de ez nem tetszett neki és reménykedve mondogatta, hogy "biztos jön Apa".
Itthon kicsit megnyugodott, megvacsizott és mesét nézett. Most látta másodszor azt a részt, amikor összetörik egy fűnyíró. Először is és most is keserves sírásba kezdett és közben ilyen arccal hüppögött, hogy "összetört fűnyíró, bácsi biztos szereli, hoz kalapács, fúró, csavar, stb...":























Még apát is fel kellett hívnunk, hogy elmeséljük neki ezt a tragédiát. Annyira sajnáltam szegényt, hogy így "kiborult", teljesen komolyan vette hogy itt valami baj van.
Fürdésnél ugyanaz volt, mint amikor múltkor egyedül fürdettem, addig nem volt gond amíg levetkőztettem, de a kádba már nem akart bemenni, kiabált, hogy Apa fürdesse. Nagy nehezen 1-2 új fürdőjátékkal sikerült megnyugtatni. Mondtam neki, hogy holnap Apa fürdeti, erre ezt mondta: "Igen, szuper, samponnal"
Utána már nem volt gond, hang nélkül elaludt. Előtte elmondta, hogy legjobban Apát, Kántit és Papp-ot (Papp Gábor) szereti, de Anyát is szereti Beni Csontos.
Mostanában sokszor van, hogy csak úgy odaszalad hozzánk, megölel minket és elmondja, hogy szeret. Pusziból sincs hiány, van hogy sorozatban 10-et is kapunk. Néha teljesen magától ad a pocakomra is Barnusnak. Ma látott egy képet, amin egy baba van babakocsiban. Mondta, hogy ő Barnus és alszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése