Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. február 13., szerda

Állás-nem alvás

Ádám mióta feláll az ágyában, nem hajlandó elaludni. Nappal is és este is lefektetés után azonnal feláll, majd ordít torka szakadtából, mert nem tud visszamenni, de nem is akar. Hússzor vissza kell fektetni, cumit adni, de amint kilépünk már kezdi is újra. Fél óra után már csurom vizesre izzadja magát, de kitartóan sír. Nagyon kiborító. Ma nagy kínkeservesen kihúztuk az egész délelőttöt alvás nélkül, gondoltam ha jól lefárad, akkor majd könnyen elalszik és majd alszik egy jó nagyot, elég lesz neki az is. Fél 1-kor fektettem le és ugyanazt csinálta amit máskor, hiába a fáradtság, már dörzsölte a szemét, de csak állt és állt és ordított. Fél óra után elaludt, majd fél óra alvás után kezdte újra, el sem akartam hinni, de végül még sikerült visszafektetni. Közben én már elővettem az utazóágyat, hogy este megpróbáljuk, hátha abban nem tud felállni, de ha fel is áll, legalább ha elesik, akkor nem a rácsba veri a fejét. Szerenécsére nem tudott benne felállni, így 1 perc nyöszörgés után elaludt. Kísértetiesen hasonlít a legnagyobb bátyjára, akivel mindezt már végigszenvedtük kiskorában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése