Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. március 22., kedd

Tündérputtony

Nemrég rendeltem egy Tündérputtony mei-tai-t, ami tegnap meg is érkezett. Nagyon elégedett vagyok vele, mindkét oldala nagyon szép mintás és a minősége is szuper. Kicsit aggódtam, hogy hogy fogom magamra kötni Barnust, de végül nem volt semmi gond, elsőre sikerült. A kis tulajdonos közben jókat nevetgélt, szóval úgy tűnik tetszik neki.



Ma délelőtt gondoltam, ha más fel tudja rakni a hátára a gyereket, akkor nekem miért ne sikerülne. Már magam sem tudom, hogy hogy csináltam, de valahogy sikerült felvarázsolni. Ez is tetszett az uraságnak.







Aztán jött csak az igazi próbatétel, elindultunk gyalog a dédiékhez. Barnus egy hang nélkül utazott, végig nézelődött, néha felnézett és rámvigyorgott, és nekem is meglepően kényelmes volt. Hazafele 1 perc alatt elaludt, szóval még az alvócsuklyát is kipróbáltuk. 


Nem mondom hogy nem fáradtam el, dehát ez is volt a cél. Itt a szép idő, ideje elkezdeni kicsit mozogni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése