Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. szeptember 13., csütörtök

Dévény torna

Ádámmal nem sokkal a kórházból kikerülés után elkezdtünk Dévény tornára járni. Eltelt azóta már 3 hónap és mondhatom nagyon hatékony ez a módszer. Hetente egyszer járunk és minden alkalom után feltűnő változáson ment keresztül Ádám, hirtelen sokat ügyesedett. Ma elmeséltem a gyógytornászunknak, hogy Ádám megtanult hasra fordulni. Nagyon örült neki és a torna végén azt mondta, hogy Ádám mozgásban ott tart, ahol kell neki a kora alapján, nem a korrigált kora alapján, hanem a rendes 5,5 hónapos kora alapján. Nagyon boldog vagyok hogy ezt mondta és büszke vagyok Ádámra hogy ennyire ügyes. Most előreléptünk egy kicsit és már a kúszásra és ülésre ösztönző feladatokat csináljuk a tornán.

Itt van az ősz, azt sem tudtam reggel hirtelen mit adjak Ádámra. Végül ezt a kis thermo overált vettük fel, ami Barnusé volt. Az autózást alapból utálja, de vastag ruhába öltöztetve főleg.


Tegnap kirándultunk, ezúttal a Kőhegyre másztunk fel. Van itt egy nagyon hosszú kiépített lépcső, ami megkönnyítette a dolgunkat, bár Beni jobban szeretett volna sziklákon át felmászni :)




1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy szépen fejlődik Ádám, nagyon ügyes!
    Azért itt is látszódik, hogy mennyit jelent, hogy Ő hamar megkapta a kezelést, míg Hanni csak fél éves kora után kezdte. De nála is nagyon hatásos volt, és tényleg sokszor hihetetlen, hogy tornáról-tornára mennyit fejlődnek. Én sokszor csodaként éltem meg a Dévényt (ott helyezett először súlyt a lábára, az első lépések is ott történtek).
    Aranyos mindhárom kisfiad! :)

    VálaszTörlés