Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. július 28., csütörtök

Nyaralások

Múlt héten a gyerekek születése óta először, elmentünk Apával nyaralni. Visegrádon voltunk 2 napot, közben Beni Márti mamáéknál volt, Barnus pedig Éva mamáéknál.
Barnus mintagyerekként viselkedett. Este 8-kor hang nélkül elaludt, meg sem szólalt reggel fél 8-ig, akkor is csak a tápszerét itta meg, majd aludt is tovább fél 10-ig. Egész nap eljátszott, egyszer sem volt nyűgös, délután nagyot aludt, a kajáit is rendesen megette. Persze miután visszakaptuk, ismét elromlott, de legalább már tudjuk hogy ott lehet hagyni másnál.
Beni is nagyon jól érezte magát, nem nyafogott utánunk, remekül elvolt. Az unokatesója Gréti is ott volt napközben, elmentek a nagyszülőkkel kisvasutazni, majd délután a McDonald's játszóházban rohangáltak majdnem 3 órát. Az elalvás azért nem ment olyan könnyen, első este 10-ig, második este 11-ig volt fent, mert minden sokkal izgalmasabb volt mint elaludni. Azt hittem nappal nem lesz hajlandó aludni, de tévedtem, Gyuri papával aludt 2 órát, ennek nagyon örültem.

1 napig voltunk csak itthon, aztán jött a családi nyaralás, ami a rossz idő ellenére jól sikerült. Szóládon voltunk nagymamámnál. Egyedül azt sajnáltam, hogy Beni több hónapja a Balatont emlegeti és sajnáltam szegényt, hogy nem tudtunk fürdeni benne.
Hogy mégse maradjunk strandolás nélkül, elmentünk a Siófoki fürdőbe. Akkora tömeg volt, hogy 1 órát álltunk sorban az esőben meg a 13 fokban és még így is örülhettünk, mert 3 perccel utánunk bemondták hogy megtelt a fürdő. Bent hatalmas tömeg, alig tudtunk lepakolni valahova, a medencék tele emberekkel. Apával elég tömegiszonyunk lett a végére, de a gyerekek élvezték az a lényeg. Az étterembe épp jókor érkeztünk, így "csak" fél órát kellett várnunk a kajára, de nem sokkal utánunk már kígyózó sor állt ott is. Ami nagyon jó volt, hogy volt bent egy nagy játszóház, ahol Barnust is le tudtuk rakni, így ő is szabadon mozoghatott végre.
Másnap nem igazán tudtuk mit csináljuk, így elmentünk Szántódra hajókat nézni, aztán láttuk, hogy elég gyakran indítják a kompokat, úgyhogy fel is pattantunk a következőre és átmentünk Tihanyba. Az állomásról kisvonattal felmentünk az Apátsághoz. Sétálgattunk, Beni bement az összes bazárba, utána fagyiztunk egyet, majd vissza ugyanígy kisvonattal, majd hajóval. Beninek nagyon nagy élmény volt, Barnus meg csak csendben kukucskált ki a babakocsiból.

Utolsó nap végre sütött kicsit a nap is, úgyhogy lementünk a Balatonpartra hattyúkat etetni. Ez elég rövid program volt, mert pár kenyérdobás után Beni elkezdett nyafizni hogy éhes és hogy inkább ő enné meg a szárazkenyeret, szóval inkább hazamentünk ebédelni.

Barnus külön szobában aludt, Beni viszont velünk. Gondoltuk hogy este nekünk is bent kell majd maradni vele a szobába, de nagy meglepetésünkre simán hagyta hogy lefektetés után kimenjünk a szobából és elaludt egyedül. Nagyon tetszett neki a kuckója, ami két összetolt fotelből állt.